Recull de Premsa
1982 La Vanguardia , El «Llibre del Consola de Mar», unidad del espíritu catalán.
Descarregar arxiu
1984 La Vanguardia , Ha sido publicado el tercer volumen de la obra "Llibre del Consolat de Mar"
Descarregar arxiu
1986 La Vanguardia , El archivo de la colegiata de Santa Ana, recuperado.
Descarregar arxiu
1987 Diari de Girona , Presentació del llibre sobre els vitralls de la Catedral.
Descarregar arxiu
1992 El Punt , Dediquen una col·lecció als llibres de privilegis dels municipis catalans
Descarregar arxiu
1992 La Vanguardia , Un convenio garantizará la continuidad de la edición crítica de Arnau de Vilanova.
1993 La Vanguardia , Jaume Safont
Descarregar arxiu
1994 La Vanguardia , Espacios notarial y público.
Descarregar arxiu
1996 La Vanguardia , El mundo jurídico catalán pierde al notario Figa Faiira.
Descarregar arxiu
1997 Diari de Girona , L'Arxiu de Girona rep dues edicions manuscrites del jurista Tomàs Mieres.
1997 Diari de Girona , Publiquen els protocols notarials de Girona
1997 Diari de Girona , Sant Daniel i la Fundació Noguera
Descarregar arxiu
2001 Avui , Donació de la Fundació del quadern de Picasso "Carnet de carnets" al Museu Picasso de Barcelona.
Descarregar arxiu
2001 El Punt , El nombre de consultes a l'Arxiu Municipal de Girona va augmentar l'any 2000 tot i que va perdre usuaris
Descarregar arxiu
2002 El Punt , Presenten la transcripció comentada del «Llibre vermell» de Girona
2006 ABC , El desengaño Catalán
Descarregar arxiu
2007 Avui , Un metge del seu temps.
Descarregar arxiu
2010 Maresme medieval. Blog de Joaquim Graupera. , La fundació Noguera, una font de recursos.
Descarregar arxiu
Escritura Pública. Monografico 4 - 21 , Las fundaciones Æquitas y Noguera. La contribución del Notariado a la sociedad y la cultura.