S'estan mostrant 20 resultats

Menú lateral
Ordenar per:

Diplomatari de la col·lecció de pergamins del monestir de Santa Clara de Barcelona (1039-1241)

Irene BRUGUÉS - Núria JORNET I BENITO - Coloma BOADA - Carme MUNTANER I ALSINA - Jordi CASALS

La casa de la moneda de Barcelona. Les seques reials i els col·legis d’obrers i de moneders a la Corona d’Aragó (1208-1714)

Albert ESTRADA-RIUS

Els pergamins documentals de l’Arxiu Històric de Protocols de Barcelona. 1142-1500

Vicenç RUIZ I GÓMEZ - Jordi TOR i AZORÍN

El monestir benedictí de Sant Pau del Camp de Barcelona a través de la documentació de cancelleria reial de l’Arxiu de la Corona d’Aragó (1287-1510)

Josefina MUTGÉ I VIVES

Diplomatari de l’Arxiu Capitular de la catedral de Barcelona, segle XI. Volum IV.

Carme BATLLE I GALLART - Josep BAUCELLS I REIG - Àngel FÀBREGA I GRAU - Josep HERNANDO I DELGADO - Manuel RIU I RIU

Diplomatari de l’Arxiu Capitular de la catedral de Barcelona, segle XI. Volum III.

Diplomatari de l’Arxiu Capitular de la catedral de Barcelona, segle XI. Volum I.

Llibre del Consolat de Mar.

Germà COLON - Arcadi GARCIA I SANZ

Inventari de l’Arxiu Històric de Protocols de Barcelona (Segles XIII-XV). Volum I.

Lluïsa CASES I LOSCOS

Els pergamins de l’Arxiu Comtal de Barcelona de Ramon Borrell a Ramon Berenguer I. Volum III.

Gaspar FELIU - Josep M. SALRACH

Els pergamins de l’Arxiu Comtal de Barcelona de Ramon Borrell a Ramon Berenguer I. Volum II.

Gaspar FELIU - Josep M. SALRACH

Els pergamins de l’Arxiu Comtal de Barcelona de Ramon Borrell a Ramon Berenguer I. Volum I.

Gaspar FELIU - Josep M. SALRACH

La Pia Almoina de Barcelona (1161-1350). Estudi d’un patrimoni eclesiàstic català baixmedieval.

Tomàs LÓPEZ PIZCUETA

Mensa episcopal de Barcelona (878-1299).

María PARDO I SABARTÉS

Catàleg dels Protocols Notarials de Barcelona.

Lluïsa CASES I LOSCOS

Societats Mercantils a Barcelona. Volum II.

Arcadi GARCIA I SANZ - Josep M. MADURELL I MARIMON

Societats Mercantils a Barcelona. Volum I.

Arcadi GARCIA I SANZ - Josep M. MADURELL I MARIMON

L’Arxiu antic de Santa Anna de Barcelona del 942 al 1200. Volum III.

Jesús ALTURO I PERUCHO

L’Arxiu antic de Santa Anna de Barcelona del 942 al 1200. Volum II.

Jesús ALTURO I PERUCHO

L’Arxiu antic de Santa Anna de Barcelona del 942 al 1200. Volum I.