Les nostres Beques
“Notari Raimon Noguera”
Beques Raimon Noguera

Des de 1991 la Fundació convoca les Beques Notari Raimon Noguera, instituïdes en memòria del seu fundador i il·lustre notari barceloní que, ultra la seva important tasca professional, dedicà part de la seva incansable activitat cultural a l'organització i investigació del patrimoni documental, especialment en el camp dels fons documentals notarials històrics.

La Fundació convoca anualment dues Beques, que es concedeixen a tesis doctorals que constitueixin treballs d'investigació o de síntesi sobre temàtica històrica de Catalunya en dues modalitats: una sobre temàtica de l'època medieval i l'altra sobre època moderna i contemporània. Els treballs son publicats per la Fundació Noguera.

Convocatoria en curs

XXX EDICIÓ DE LES BEQUES NOTARI RAIMON NOGUERA 2020 . Tancada

Reunits els Jurats per adjudicar les XXX Beques Notari Raimon Noguera, el dia 10 de desembre de 2020, han deliberat i les han atorgat per unanimitat a:

- Història Moderna i Contemporània, dotada amb 12.000 €, al Sr. Isaac García Oses amb el tema “Les relacions urbanes i interurbanes dels ceramistes de Barcelona. La confraria de Sant Hipòlit, 1531-1813”;
- Història Medieval, dotada amb 12.000 €, a la Sra. Laura Miquel Milian amb el tema “La guerra civil catalana i la crisi financera de Barcelona durant el regnat de Joan II (1458-1479)”.

Podeu consultar els/les guanyadors/es de les Beques anteriors, clicant a Beques anteriors
Si desitjeu mantenir-vos infromat sobre les properes convocatòries de les Beques, podeu fer-ho a través del Servei d’Avís

Veure les bases