Epistola de reprobacione nigromantice ficcionis (de improbatione maleficiorum). Volum VII.1.

ADQUISICIÓ

Si desitja adquirir el llibre, contacti amb:

Moltes gràcies.

Tancar

Fitxa de publicació

Títol
Col.lecció
Arnaldi de Vilanova opera medica omnia - 8
Lloc i data de publicació
Barcelona, 2005
84-7935-157-8
Núm. de pàgines
Resum
Text fonamental per aclarir un aspecte controvertit del gran mestre Arnau de Vilanova -enredat per la seva heterodòxia religiosa i amb una llegenda teixida al seu voltant-, el de la seva associació a diverses arts ocultes, com la màgia, la nigromància, l'astrologia o l'alquímia. Aquest text és un atac frontal a la nigromància i, d'aquesta manera, ens dóna l'oportunitat de distingir la realitat del personatge del seu mite. El text havia estat editat en dues ocasions en el transcurs del segle XIX. Aquesta és la primera edició crítica que es fa, elaborada amb un nombre molt elevat de testimonis escrits. Ve precedida per una més que excel•lent introducció.