El monestir de Sant Llorenç del Munt sobre Terrassa. Diplomatari dels segles X i XI. Volum I.

ADQUISICIÓ

Si desitja adquirir el llibre, contacti amb:

Moltes gràcies.

Tancar

Fitxa de publicació

Títol
Col.lecció
Diplomataris - 8
Lloc i data de publicació
Barcelona, 1995
84-7935-299-X
Núm. de pàgines
Resum
Amb aquesta obra de tres volums, la Fundació Noguera continua la seva política de publicació de les fonts monàstiques catalanes. El monestir de Sant Llorenç del Munt fou potser fundat a mitjan segle IX i sempre mantingué una estreta però difícil relació amb el de Sant Cugat del Vallès. Aquest primer volum conté una nodrida introducció a la història del cenobi, així com diversos apartats dedicats a la documentació, procedent de quatre arxius diferents.